Lunch staat klaar voor gasten bij binnenkomst

De Rotterdamse horecazaak Sijf lanceert als eerste restaurant in Nederland een applicatie. Met de Sijf app kunnen gasten vooraf een tafel reserveren en direct een bestelling plaatsen. De gastvrouw zorgt dat de tafel keurig gedekt klaar staat inclusief gerechten, zodat de lunch of het diner meteen verorbert kan worden. Horecabaas Hell vertelt: “Wij bevinden ons midden in een metropool waar mensen haast hebben. Met de Sijf app maken we het voor zakenlui net een tikkie makkelijker.

De eerste van het land

De bruisende kroeg Sijf is dagelijks gevuld met een mix van creatieve dertigers, hippe twintigers en serieuze zakenlui. Voor de laatst genoemde groep gaat vanaf vandaag geen kostbare tijd meer verloren, met de Sijf app zijn businessvrouwen en zakenmannen verzekerd van een goede maaltijd op het gewenste tijdstip. Tijdens een personeelsvergadering borrelde het idee van een applicatie al eens eerder op. Eigenaar Herman Hell gaf gehoor aan het verzoek: “Het was even een compleet nieuwe technische wereld, maar we zijn er helemaal uit. De app is live!”. Wanneer iemand zijn locatievoorziening aan heeft staan en via de Sijf applicatie besteld, communiceert de app met een lamp in de keuken. De lamp springt aan zodra iemand Sijf nadert. Zo weet het personeel dat de bestelling gereed moet zijn.

Op de borrel bij Sijf

Bar restaurant Sijf dankt zijn naam aan timmerman Sijf van Zuilen. Sijf voorzag de kroeg eind jaren 90 van een nieuwe sfeervolle uitstraling. Op de zondagmiddag zorgen muzikale klanken van bekende en onbekende artiesten voor een ongedwongen vibe. Op het verwarmde terras is het ’s winters goed toeven, met een keuze uit ruim honderd speciaal bieren weet het personeel voor iedere smaak een match te vinden.