In gesprek met Anna

Waarom is social media en PR zo belangrijk voor bedrijven volgens jou?

“Als bedrijf wil je iets verkopen of heb je een bepaald doel voor ogen. Het is van belang om als merk een sterk verhaal te hebben en je hiermee te positioneren in de markt. Een goed verhaal, zowel visueel of tekstueel, kan mensen overtuigen. ”

Waarom werk je bij Today’s Specials?

“Het draait bij Today’s Specials allemaal om het creëren van verhalen en dit vertalen naar communicatie en PR. Het naar buiten treden middels storytelling voor inspirerende klanten vind ik echt ontzettend tof. ”

Naar welke projecten kijk je het meest uit?

“Ik kijk het meeste uit naar projecten waarbij ik klanten kan helpen met het bouwen van een sterke online aanwezigheid. Social media is niet meer weg te denken anno 2022. Toch wordt de impact en waarde van social media voor merken nog steeds onderschat. Vaak kom ik kanalen tegen waarbij ze toch de plank misslaan en dat is zonde!”

Wat wilde je vroeger als kind worden?  

“Ik heb veel verschillende fases gehad. Een fase waarin ik bij het leger wilde. En een fase waarin ik kapster of schoonheidsspecialiste wilde worden. Vanaf de middelbare school kwam de interesse voor het mode- en marketingland. Trends vielen me op, zoals het dragen van UGG’S of een Joy ketting. Ik vond het interessant om te zien dat wanneer je bepaalde items draagt, je bij een bepaalde groep hoort. Ook kleding is een vorm van communicatie.”

Koken of uiteten?  

“Ik ga liever uiteten dan dat ik kook. Ik heb een aantal gerechten die ik kan koken, and I will stick to that. Ik vind uiteten veel leuker en gezelliger. Ook vind ik borrelen heel leuk. Een goede, bourgondische borrelplank is always welcome.”

Welk(e) restaurant(s) zou je als tip geven?

“Ik vind Little V altijd heerlijk. Ik zou ook wel naar Rotonde willen, een restaurant in Rotterdam. Een andere aanrader is de Italiaan Casanova in Rijswijk, waar ik van kleins af aan al naartoe ga.”

Jouw geheime talent/een weetje over jou?

“Elke streamingsapp die er is, die heb ik. Ook al betaal ik niet overal voor. Ik kijk naar slechte reality tot mysterieuze drama’s. Een echte “serial serie watcher”. Een kijktip is The Handmaid’s Tale en Het Gouden Uur op NPO.”

Wat is jouw guilty pleasure?

“Ik ben dus heel slecht in het volgen van de laatste muziek. Als ik met vriendinnen in de auto zit, word ik vaak hierom uitgelachen. Ik hoor dan een leuk “nieuw” nummer, terwijl deze al maanden in de hitlijsten staat, oeps! Wel ga ik heel lekker op melodramatische muziek.”

Gerelateerde items
Terug naar overzicht