KETEL 1 Hard Lemonade verkozen tot Product van het Jaar 2023-2024

De kogel is door de kerk en de jaarlijkse consumentenverkiezingen voor beste product van het jaar achter de rug. KETEL 1 Hard Lemonade mag zich officieel de titel van ‘Beste product van het Jaar 2023-2024’toe-eigenen. Met recht een kroon op het harde werken, want KETEL 1 lanceerde pas afgelopen zomer deze frisse Hard Lemonades. De reacties van de consumentwaren zo overweldigend positief, dat er -ondanks deze korte aanlooptijd- toch werd gehoopt op de winst.

 

“Het geeft ontzettend veel voldoening om te zien dat de consument KETEL 1 Hard Lemonade zo waardeert. We spelen in op de stijgende behoefte naar hoogwaardige maar ook gemakkelijke mixdranken. Met deze nieuwe blikjes KETEL 1 Hard Lemonades bieden we consumenten een frisse en gemakkelijke optie om thuis zelf of samen met vrienden van te genieten, maar ook voor als we weer naar buiten kunnen op festivals, strand of tijdens een feestje. Het winnen van deze prijs is met recht de kers op de taart! Nu nog te krijgen in twee smaken Lemon & Limeen Strawberry & Watermelon, maar vanaf voorjaar 2024 ook in de smaak Ginger & Blood Orange!’ vertelt Eugène Bode, Business Unit Manager KETEL 1.

 

Handige blikken voor elk moment

Nolet Family Distillery besteedde veel aandacht aan de ontwikkeling van de nieuwe Hard Lemonades. Elk blikje KETEL 1 Hard Lemonade bevat een prikkelende mix van KETEL 1 Jenever, sprankelend water en de smaken Lemon & Lime en Strawberry & Watermelon. Met een alcoholpercentage van 6% kunnen consumenten genieten van de verfrissende smaak zonder concessies te doen aan de kwaliteit waar KETEL 1bekend om staat. Met het blikje speelt het bedrijf in op de vraag naar een gemakkelijke perfecte mix - altijd in de juiste verhouding – die je meeneemt voor thuis, naar een picknick of op vakantie.

 

Traditie en ambitie

KETEL 1 is bekend als het merk achter de premium jonge jenever en is vernoemd naar ketel nummer 1, de oudste koperen distilleerketel van Schiedam. De producent is de familie Nolet, wier verhaal vol trots en traditie al meer dan 330 jaar teruggaat. Nolet Family Distillery heeft innovatie hoog in het vaandel staan en onder het merk KETEL 1komen steeds meer nieuwe producten onder het motto “KETEL 1 For All”. Zo is er KETEL 1 “This is not a Whisky” Signature Blend, een mooie gerijpte jenever, die inderdaad veel weg heeft van whisky. Sinds dit jaar is ook het “Beste product van het jaar” KETEL 1 Hard Lemonade ready to drink mixdranken in blik toegevoegd aan het assortiment. Een product dat goed in de smaak valt bij een nieuwe generatie vanaf 18 jaar. 

 

Marthe Oltheten
PR Consultant & copywriter
Gerelateerde items
No items found.
Terug naar overzicht